10 Aralık 2014 Çarşamba

Me and myself..

Sarsarmala...hayatı, cocuklarımı ve eşimi sarıp sarmaliyorum.

Çunku hayat okadar kısaki adeta ucup gidiyor. Kisaca ben..
Ben Hicran taniyanlar Hici der. 1983 ocak Hollanda dogumluyum, 26 senem orda gecti, taaaki cocukluk aşkimla evlenmeye karar verene kadar.  Hayatimin anlami ve amaci olan 3 cocuk annesiyim. Hollanda hukuk mezunu ve burdada 3 senedir denklikle mucadele ediyorum. 
Cocuklar dogduktan sonra kendime birseyler yapmaya karar verdim..cok arastirma ve yapıp yapmama arasında gidip geldim ve sonunda Sarsarmala adi altinda bebek urunleri, ozellikle sling ve wrap yapmaya karar verdim. Bununla ilgili daha sonra.. 

Blog tabiki cok gec kalinmis birsey ama fazlada şair ruhum yok affedin...sizinle fikirlerimi dusuncelerimi ve hobilerimi paylasma amaciyla baslatmis oldugum bu sayfamdan umarim keyif alirsiniz. Xoxo




5 yorum:

  1. son foto çok şirin :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Canım hoşbulduk buarada ikinci yazımıda eklemiş bulunmaktayım..beni motive ettiğin için teşekkürler komşu...xxx

    YanıtlaSil